søndag den 3. februar 2013

Besøgsweekend er slut :(

På en måde er det godt, og dårligt på samme tid at besøgsweekenden er ovre. Jeg syntes nemlig det var rimlig sjovt, at have så mange andre unge mennesker til at sove på skolen. Men man kunne osse se at der var andre, mennesker imellem som osse var på den første besøgsweekend, tidligere på året.
Så det betyder bare vi gjorde det godt, siden de kommer tilbage. Men nu til den anden måde syntes jeg osse det er godtj det er ovre jeg er nemlig ret træt og har ondt over det hele. Fordi jeg virkelig har brugt min krop, rigtig meget i weekenden. Jeg har bevæget mig meget mere end jeg plejer. Om lørdagen sikrede jeg nogen personer 27 gange ialt ude og indenfor, fordi vi har en klatre væg inden for og en svævebane udenfor. Og så har jeg osse ret ondt i benene fordi jeg sad i et træ i 40 min. Og jeg sad cirka 6 til 7 m over jorden, det var sjovt men osse ret hårdt for benene. Men det var 2 ting ud af et stort hårdt program, der blev lavet vi kunne osse se på vores gæster at de var meget trætte. Forældrene kunne osse mærke at deres børn, var trætte men det var osse lidt det vi gik efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar