torsdag den 11. april 2013

Er tilbage :)

Jeg ved godt, det er længe siden jeg har skrevet et indlæg. Men det vil jeg lige rette op på, så i de næste par uger. Vil jeg prøve så godt som jeg overhoved kan, at skrive indlæg 1 til 2 gange om ugen.

Men lidt om den her uge. Det her er anden uge med lockout, hvor jeg selfølgelig skal i skole. Men det gode ved lockout, er at vi har fået en forlænget weekend. Så istedet for at møde søndag, skulle jeg møde mandag. Det er okey, nå men tirsdag skulle vi lave lidt forskelligt. Vi skulle evaluere vores københavner tur, vi havde i sidste uge. Som faktisk gik okey, vi var i den blå planet. Det var ikke noget for mig.
   Nå men igår var vi i svømmehallen på, Bernstofminde efterskole det var sjovt. Jeg hjalp noget af tiden, med at være livreder. Og i den svømmehal er der ikke så meget klor, så det var dejligt.
   Idag har vi lavet Zumba og noget andet, og her klokken 15:30 skal vi ned og gøre klar til et løb. Som vare fra klokken 16:00 til 22:00 det bliver hårdt.
   Men imorgen, ved vi ikke hvad vi skal lave. Så det bliver sjovt at finde ud af, hvad vi skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar