mandag den 26. januar 2015

En rigtig øv dag.

Idag har virkelig været en af de dage man skulle have blevet hjemme i sin seng. Fordi man næsten hele dagen har diskuteret, med de andre om et eller andet .Og så i slutningen af dagen for man at vide at vi skal i skole, fra 8:30 til klokken 12:00 en af de dage, hvor vi ellers havde fri.  Jeg havde ellers planlagt en del ting, som jeg skulle den dag for netop ikke at skulle gøre det i skole tiden. :( Så nu bliver jeg nød til at gå glip af nogle timer alligevel. For en af tingene var at jeg skulle have underskrevet nogle ting af den virksomhed jeg er ved. Og det skal jeg have gjordt inden om torsdagen samme uge. Den anden ting jeg skulle, var at tage til læge og få taget det ene sting ud, jeg var blevet syet med.  Fordi kom til at skære mig med en sav ups. :)


Lidt fra den sidste uges tid.

Ja det er gået stille og roligt vi har arbejdet en del i værkstedet. Og haft engelsk og samfundsfag lidt mærkeligt, at have samfundsfag som tømre men okay. Som sagt gik det godt indtil Torsdag, i sidste uge.
For torsdag omkring klokken 9:30 var jeg lidt uheldig, da jeg kom til at save mig, i min tommelfinger med min håndsav. Det endte med at jeg tog på hospitalet, for at få nogle læger til at se på det. Men det var ikke så galt, så fik syet et sting uden bedøvelse. Men inden jeg kom på hospitalet prøvede min lære, at få fat på skadestuen som man skal, for at sige at man kommer hen til dem. Men han blev smidt af telefon linjen 4 gange, og så prøvede jeg selv. Og der blev jeg smidt af 2 gange, før jeg endelig blev stillet igennem til dem. Og jeg fik forklaret dem hvorfor jeg kom, og der fik jeg at vide jeg skulle komme klokken 11:15. Da jeg så mødt klokken 11:15 på skadestuen, og kørt mit kort igennem, den stander der stod der. Så nåede jeg at side i venteværelset i en 45 min, inden jeg tænkte at jeg burde være blevet kaldt ind. Så jeg fandt en reception, og der fik jeg så at vide at jeg ikke engang vær registreret, til at være der. Da jeg så var blevet registreret og havde fundet et sted og side igen, i venteværelset. Så gik der yderligere 3 timer inden, jeg bliver kaldt ind. Så det med at tingene skulle gå hurtigere, nu hvor det er  et supersygehus. Det er en stor løgn, det går faktisk langsommere. !! Så det gik min torsdag med.


Lidt billeder af min finger. :D

Dagen efter jeg havde været på hospitalet. :D


2 dage efter jeg havde været på hospitalet. :D

3 dage efter jeg havde været på hospitalet. :D


Så det var vidst det. :D


1 kommentar:

  1. Sikke nogle lange negle du har ;)
    //Nullermand

    SvarSlet