tirsdag den 21. maj 2013

Tiden er næsten udløbet

Kære alle blog læsere, som i nok har læst tidligere. Skal jeg jo til Spanien imorgen, og som jeg har lovet vil jeg lige skrive et sidste indlæg, inden jeg tager afsted. Og i dette indlæg vil jeg fortælle lidt om min dag, og hvad der sker imorgen inden jeg tager afsted.

Idag:

Ja ser i min dag starter som den plejer, morgenvækningen starter 05:45 øv tidspunkt, og så spiser jeg morgenmad osv. Og fra klokken 08:00-12:00 var vi på aktivitet i sollerup skov. Hvor jeg fik nogle grimme ridsler på bagbenet, men det gik. Og ellers fra 13:00-14:30 gjorde jeg mad klar til turen. og klokken 14:40-16:00 lærte jeg en lille smule spansk, og pakkede min taske. Og ellers har jeg spist aftensmad, og været i biografen. Jeg var inde og se Iron Man 3 den var altså ikke god.


Imorgen:

Imorgen skal jeg gøre mere mad klar, og pakke bussen. Omkring 16:00-16:30 kommer bussen hvor vi skal begynde at pakke. Jeg glæder mig til at se, hvilken slags bus vi for.

Så i folk må have det godt, Indtil vi ses igen.

Mvh Victor Zimmermann

Ps. jeg kan nok først skirve et nyt indlæg den 3 juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar