mandag den 3. juni 2013

Danmark dejlige Danmark

Ja så er jeg kommet hjem igen, Der er nu dejligt varmt i spanien om dagen, men der er osse ret koldt om natten. Men det har været en rigtig god tur, jeg har set en masse ting. Og lavede en masse fede aktiviteter, som jeg ikke har prøvet før. De aktiviteter jeg har lavet er River rafting, Hydrospeed og Caving og canyoning. det er 3 fede aktiviteter, men den fedeste aktivtiet er nok.
 
   Caving og canyoning hvor vi startede ud i en stor grotte, som cirka var 1 km lang. Vi gik med mudder op til knæene og vand til brystkassen, og så endte vi på den anden side hvor vi startede vores. Canyoning det var vildt fedt, at hoppe fra klipper ned i vand i en kløft. Det fedeste hop var fra en 8 m høj klippe, forenden af et vandfald.
  
   Hydrospeed var osse ret sjovt, men det var sygt hårdt. Vi havde en plade på vores hænder og svømmeføder på, og så skulle svømme hurtigt ned af den samme flod vi River rafted på. Men på nogle tidspunkter svømmede vi rundt, hvor der var næsten ikke noget vand. Så der fik man pænt ondt da der kom nogle store sten, fordi de ramte en mellem benene, avav siger jeg bare.

River rafting kender de fleste nok. Men det var ikke helt så spændene som jeg havde håbet på, fordi det var ikke så vildt og voldsomt som nogen sagde det var. Men det kommer jo nok and på hvem man er og hvor man gør det henne.

Barcalona var osse ret fedt. Man så en masse fede ting, og man so osse en kirke som var rimlig stor. og rimlig gammel, men det er nu osse dejligt at komme hjem. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar