onsdag den 26. juni 2013

Skoleåret er snart omme

Så er det snart slut med dette år, nøj hvor har det dog gået hurtigt. Jeg føler det som om jeg startede igår, men det er nu et helt år siden. Imorgen står det på den helt store rengøring, hvor jeg skal pakke hele mit værelse ned, og gøre det rent og bagefter bliver det tjekket og så er det farvel værelse hvor døren bliver låst. Det bliver lidt underligt ikke at skulle sove i sit værelse efter den her nat, og vågne op til et træloft og skulle op til morgenløb, selvom jeg har sagdt jeg ikke kommer til at savne det her år. Så tror jeg at jeg at jeg kommer til at savne det, bare en lille smule. Men nu må jeg se på lørdag er det den helt store farvel dag, der kommer alle forælrene og henter vores ting. Og alle de andre elever tager hjem, undtagen os som skal til camp korinth vi skal nemlig blive og gøre klar, for om mandagen kommer der en masse unge mennesker. Der skal have en god uge på camp korinth, og der ligger der selvfølgelig en masse arbejde bagved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar