tirsdag den 4. juni 2013

Eksamener

Så har man lige fundet ud af, hvornår man skal til nogle af sine mundtlige prøver. Jeg glæder mig lidt til at få overstået de fleste af prøverne, jeg tror det bliver virkelig dejligt når jeg har været igennem dem. Fordi lige nu er jeg meget spændt på hvordan det kommer til at gå, og alle de tanker man får i hovedet når man kommer tæt på eksamen.

Fx: hvis nu jeg kvajer mig, eller hvis nu jeg siger forkert, eller hvis jeg glemmer hvad jeg skal sige, og mange flere. Det bliver rigtig godt at få de tanker ud af hovedet, men nu skal jeg virkelig til at øve mig. :)

Jeg har fundet ud af jeg følgene eksamener.

Fysik/kemi den 21 Juni.

Engelsk den 14 Juni.

Dansk den 18 Juni.

Nu mangler jeg kun at finde ud af hvornår jeg skal til matematik.

1 kommentar:

  1. Knæk og bræk, det skal nok gå godt. Bare du gør de bedste, så kan man ikke forlange mere. Skal nok krydse finger de dage ;)

    SvarSlet