onsdag den 19. marts 2014

Her er lidt om hvad der er sket det sidste stykke tid :D

Hej alle sammen nu skriver jeg sørme igen :D

Jeg vil lige fortælle lidt hvad der er sket her det sidste stykke tid.

Skole:

Som alle nok ved så har jeg været på grundforløb, som tømre. Nu er der gået de 30 uger som mit grundforløb varede, så det her er sidste uge for mig og mit grundforløb.
Her i sidste uge der byggede jeg et projekt, som var et hushjørne med spær. Det var nu meget spændene at arbejde med, jeg fik prøvet at bygge og planlægge på egen hånd. Det var meget lærrigt, så det har været helt vildt spændene. Idag var jeg så oppe forsvare det, det gik bedre end forventet. Jeg fik 02 det vil sige jeg bestod, og jeg fik at vide forskellige nyttige ting, som jeg kan bruge næste gang der kommer sådan en prøve.
Så nu kan jeg komme vider med uddannelsen, og de næste 2 til 3 uger, står på arbejde herhjemme og afslapning. Mens jeg venter på skolepraktik, fordi har nemlig ikke fået en læreplads, øvøv men det er bare med at klø på og søge videre. :D


Kørekort:

Jeg er osse igang med at tage kørekort, det er mega nice men osse svært. Imorgen skal jeg have min anden køretime på vejen så det bliver spændene, glæder mig ekstremt meget. Men når jeg har teori så er det 3 timer i strej, og det er altså meget hårdt. men jeg klare det nok, og det er heldigvis kun 1 gang om ugen. :D

Fødselsdag:

Jaaa jeg har snart fødselsdag og der bliver jeg 18. :D glæder mig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar