mandag den 31. marts 2014

Sikke en dejlig weekend :D

Jeg har haft en mega fed weekend.

Fredag startede jeg med at tage til fyn, hvor jeg ankom lidt efter frokost til Korinth Efterskole spejderskole. Jeg besøgte skolen for at hilse på mine gamle lærere, og for at sige hej til denne årgangs elever . Det var mega hyggeligt jeg fik snakket med en del, og hørt om de fede oplevelser de har haft. Jeg blev enda inviteret af skolens kok som hedder Kirsten, til at overnatte på efterskolen 11-13 april. Fordi hun er vagt på skolen, i den weekend og fordi vi nåede ikke at snakke så meget sammen her i fredags. Jeg tror jeg at jeg tager imod det tilbud, fordi det er ikke så tit man for lov til at være efterskole elev, igen for en hel weekend. Om fredagen blev jeg på skolen til lidt efter aftensmaden.

Så tog jeg hen til Mads fra Årgang 91, som osse var min årgang på efterskolen. Mig og Mads fik snakket om en masse ting, vi fik osse set nogle film.
Om lørdagen tog Mads og mig i biografen, hvor vi så den nye Captain America: The Winther Soldier. Den var en mega fed og god film, bagefter tog vi hjem så nogle flere film og vi gamede osse lidt. Om Søndag tog Mads og jeg hen på Korinth Efterskole, for at besøge dem og sige hej. Mads skulle osse lige se, hvordan den nye årgang havde behandlet skolens uv rum, som han havde stået for at renoverer da vi gik på skolen. Så spiste vi osse lidt mad sammen med dem, vi hjalp dem med at gøre lidt rent. Så tog jeg hjem til Als igen, efter at have sagdt farvel til Mads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar