lørdag den 18. oktober 2014

Så prøver jeg igen. :D

Nu er jeg efter hånden, kommet langt ind i mit nye liv. Jeg kan godt mærke jeg savner mine kammerater fra efterskolen, men det hjælper nu lidt at man ser eller høre noget fra dem, en gang i mellem. :D

Siden jeg sidst har skrevet et indlæg, er der sket en del.
Jeg er blevet 18 år og fået et kørekort, og min uddannelse som tømre køre godt. Jeg har fået læreplads i 4 måneder hos Meier Træprodukter Aps. Og jeg vil sige det er et godt sted at være, jeg har nu været der i 1 måned, og jeg er ikke træt af det. Det er nok en af de bedste steder jeg har været, jeg håber da osse på forlængelse her til næste år. :D

 Men en af de bedste ting, der nok er sket for mig i år er. At jeg er blevet Onkel til en lille pige som hedder Lily. Glæden ved at være Onkel, den er helt fantastisk, jeg har altid tænkt at være Onkel bare ville være en title, men det er det ikke. Eller jo det er en title men det der følger med er helt ubeskrivligt. :D

Det er nok nogle af de vigtigeste, højde punkter jeg ville skrive om lige for nu. Men håber da på jeg for skrevet noget mere, her snart på et tidspunkt. For jeg er jo ved at have nogle travle hverdage, for som tømre keder man sig aldrig. :D Der er altid brug for håndværkere, og hvis der ikke er det i Danmark så tag til Norge de mangler. :D

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver jo helt rørt.
    Jeg er slet ikke i tvivl om at du nyder din nye titel og holder rigtig meget af Lily. Det kan jeg jo se, når vi er på besøg derhjemme.

    kh
    søsser

    SvarSlet
    Svar
    1. http://mizzzims.blogspot.dk/2014/10/onkel-victor_27.html

      Slet