søndag den 7. december 2014

December

December, December, hvor er året dog blevet af. Der er simpel hen sket så mange gode og dårlige ting i år, men nogle af de vigtigeste ting er selvfølgelig de gode ting. Jeg har oplevet er at jeg har været så heldig at blive Onkel, og at jeg allerede kan se frem til at blive Onkel til endnu en lille person. Der utroligt hvor hurtigt sådan noget familie forøgelse kan ske. Men en af de andre og nyeste ting der er sket, er at jeg lige har fået mig en bil en ny Toyota Aygo 2014 model, det er dejligt at kunne bevæge sig frit rundt i Danmark. Og kunne være sammen med sine venner som man ellers ikke bare, kunne tage hen til bare sådan. :D

Men jeg har kunne mærke i år hvordan det er at blive voksen. Alle de beslutninger man skal tage, og alt det man skal tage højde for, det er godt nok vanskeligt men osse sjovt nok at prøve. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar