søndag den 18. oktober 2015

Endnu en tid gået, hvor livet har ændre sig.

Tiden går stærkere og stærkere, og ved ikke hvor det bliver af. 😯 Men man skal nyde livet mens man kan. Jeg kan godt mærke hvordan mit liv har forandret sig, siden jeg blev færdig i 9 klasse. Jeg har haft en masse gode oplevelser og masser af nye venner, men jeg har så osse haft mange dårlige, og sagdt farvel til mange venner.
   De sidste par måneder har osse været hårde, der sker så meget nyt. Både godt og skidt, har haft mit første rigtige forhold varede 2 uger. 😂 Er næsten færdig med 2 hovedeforløb i min tømre uddannelse, håber jeg består. Har fået en drøm til at gå i opfyldelse, nemlig at jeg planlægger hiken på spejdernes lejr 2017. 😄😂

Men en af de ting jeg er glad for efter jeg er blevet voksen,  og fået mere ansvar og vokset med opgaverne. Det er jeg har fundet ud af hvem der er mine rigtige venner og hvem der ikke er. 😊 Og ved de altid vil være der for mig, ligesom jeg altid vil være der for dem. 😄

Ingen kommentarer:

Send en kommentar