onsdag den 2. december 2015

Arhh så gik tiden igen.

Nærmest halvårligt blogindlæg.

Så gik tiden sørme igen, det er jeg ked af. :( Nå men har allerede 1 nytårsfortsæt, og det er jeg vil blogge mindst 2 gange om ugen. :D

Men ja der er sket meget her på det sidste som altid. :D 

Nogle af de ting der er sket:

Er at jeg har fået taget et dyrt pasfoto. Det blev til 1000 kr i bøde, men jeg fik heldigvis bødenedsættelse til 500 kr. Nu er den også betalt, og ude af verdenen. :D

 Jeg er færdig med H2 (2 hovedforløb) Inden for tømre faget. :D Så mangler jeg bare de sidste 3 stykker. Så jeg er vendt tilbage som  Skp elev (Skolepraktikant) på Euc Syd. Det giver ikke så godt, men jeg for da mulighed, for at arbejde med det jeg elsker. :D Så jeg har det udmærket, har dog lidt problemer med mine kollegaer.

Lige et billede af min hobby. :D
Har osse fået taget sådan et fantastisk billede fra Dragefestivalen på Rømø. :D
Men lover der kommer endnu et indlæg, inden for den 18. December. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar