lørdag den 16. april 2016

Hallo derude igen. :D

Som tiden da går.
 Men her er jeg, og nu er jeg skam osse blevet 20 år. Det var jeg ikke da jeg skrev sidst hehe. :D

Men tiden løber og løber, og prøver at følge med og det er så endnu engang gået ud over min blog. :( Men nu skal jeg tage det seriøst, og det vil jeg. :D

Indlæg Nr 134. 

Jeg er som sagt blevet hele 20 år, og det skete for 16 dage siden. Imorgen den 18 april, det starter jeg på 3 del ud af 5 af min uddannelse. Så endnu et skridt tættere på mit svendebrev. Glæder mig vildt meget, til at se hvad vi skal lære!

Men siden Jul, er der nu ikke sket så meget. Ud over at jeg er blevet Onkel endnu engang!! :D Og det er fantastisk, er virkelig glad for jeg nu har 1 Niece og 2 Nevøer. Og er så heldig at de kommer nok på besøg 1 gang om måneden, nogen gange mere. :D 
Der er faktisk sket en anden virkelig fed ting, i slutningen af år 2015! Min kollega og jeg, blev kåret som "Årets BlæreRøve" på min skole. Det er en ny ordning Euc Syd køre med, hvor eleverne kan lave et projekt/ noget ekstra ordinært på skolen. Og min kollega og jeg lavede, nogle bænke med hjul. :D Så er mega stolt!!

Jeg er begyndt at søge læreplads uden for Jylland, jeg har søgt på Sjælland. Ja ved at det er langt væk, men vil skam gerne flytte hvis det kan gøre at jeg for arbejde. :D Men håber der er nogen der kan bruge mig derover, for ville være en fantastisk oplevelse for mig!! :D

Men regner med at komme, med endnu en opdatering i løbet af ugen. :D

Bænke med hjul. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar