tirsdag den 3. maj 2016

Memory lane.

Idag er en speciel dag.


Som sagt så er dagen idag, meget speciel. Da det nemlig er 1 år siden, jeg prøvede min største udfordring hidtil. Og det var da jeg startede mine 7 uger i Norge, En oplevelse jeg er glad for at jeg tog, som jeg slet ikke fortryder. For oplevede så mange fede ting, og jeg mødte så mange dejlige mennesker. Glemmer det ikke, og skriver stort set med dem alle. :D
Hvis jeg har råd til turen en anden gang, så er der ingen tvivl. Så vil jeg tage afsted igen helt sikkert, så kan kan opleve mere af det storslået Norge. Og pleje mine venskaber deroppe, nu hvor jeg har lovet dem at komme igen, og have en kasse Carlsberg Sport med. Haha :D 

Men vil nu osse sige at den sidste uges tid, bliver desværre en uge jeg sent vil glemme. :( Jeg var Onsdag ude og køre i min frokostpause, sammen med 2 af mine kollegaer. Da jeg skulle tage et højresving i en lyskurve, hvor der var en fodgænger som var meget tøvende. Som i sidste øjeblik valgte at gå over, så jeg stopper jo dog med en lidt hårdere opbremsning. Men det så bilen bag mig ikke, så den kommer med høj fart og rammer mig i venstre bagside. Og smadre min bagende, af min dejlige lille bil. :(
Nok den værste dag jeg længe har haft. Min kollega som sad bag mig og mig selv, vi kørte Torsdag morgen på, skadestuen da vi begge stadig havde ondt i nakken. Så det resulterede i vi måtte begge, på smertestillende piller i et par dage hvor vi osse skulle lave 1000 nakke øvelser for at løsne vores nakke. :( Vi er heldigvis begge, kommet over det nu. :) Som værkstedet sagde, vi skulle være glade for vi slap så heldigt. :)

Lidt billeder fra ulykken.







Sådan så den ud igår, men den er igang med at blive repareret nu. :)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar