tirsdag den 17. maj 2016

En lille opdatering.

Ja så er det vidst tid til at skrive lidt mere. Ja men jeg er kommet godt ovenpå igen efter, ulykken og min bil den køre stadig efter at være blevet repareret. :-)

Men lige for tiden er der utrolig meget skole arbejde, som skal laves. Og er virkelig ved at køre død i det, så håber snart det er overstået. For det der med at kunne få hjælp til opgaverne, er virkelig en urealistisk ting da lærene har travlt med alt andet end os elever.
:-(
Her imorgen skal jeg frenlægge min opgave omkring, Asbest i byggeriet. :-) Håber min lære bliver tilfreds, med hvad jeg har fundet ud af. For syntes jeg har gjordt mig umage, selvom jeg startede i dårlig tid hehe. :-)

Så er jeg osse utrolig glad, for har lige modtaget mine visitkort, til mit firma. Yay er mega hype på det, og føler mig virkelig klar til at kunder kontakter mig. :-) For føler for engangs skyld at, jeg dur til noget hehe. :-)

Og ellers er der her et lille fint billede af min dejlige bil. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar