lørdag den 11. juni 2016

Flytning står for døren.

Nyt Liv lige på Trapperne.

Ja de sidste 2 uger er gået vildt hurtigt, jeg er blevet færdig på mit 3 hovedforløb. hvor jeg fik pæne karakterer, to 10 taller, to 7 taller og to 4 taller. Det er bedre end jeg har fået før, så det viser bare at jeg er blevet bedre, og klogere som jeg gerne skulle. :D
Nå men det er ikke så meget det jeg vil snakke om, nej jeg vil snakke om hvorfor jeg skal flytte. Jeg har været så heldig at jeg har fået, en et års kontrakt hos en tømrermester på Sjælland. Det er noget jeg virkelig har håbet på længe, men jeg har aldrig stoppet med at tro på at jeg fik en. Jeg tror så osse det er en af grundene, til at jeg har fået en, for jeg har aldrig stoppet med at ansøge. Men nu er det så lykkedes, at få en. 

Jeg starter mandag den 20 juni. :D
Jeg glæder mig som en sindsyg, for det er jo nye mennesker. Et helt andet sted i Danmark, så det med at skulle vænne sig til at sige "hej" i steder for "Mojn". Og det er nu også altid spændene at møde nye mennesker/kollegaer, som man ligesom bliver en fast makker. 
Men det er ikke det eneste jeg skal prøve, jeg skal jo også flytte hjemme fra. Og det er ikke for en kort periode, som da jeg var i Norge i 7 uger, nej det er rigtig hjemmefra!! :D :( Det bliver spændene, så skal prøve at bryde, eller nej. Jeg skal bryde min sociale grænse, for jeg skal lære nye unge mennesker at kende. Så det ikke bliver helt ensomt for mig, det bliver hårdt men ved det vil lykkedes hvis bare jeg prøver. :) 

Men de 2 første uger jeg bor på Sjælland bliver på en Campingplads, den første uge i mit dejlige lille telt og den anden uge i den hytte der er på Campingpladsen. Det bliver da lidt specielt at prøve, men sjovt og skal nok blive hyggeligt. :D

Men efter de 2 uger kan jeg så flytte ind, det vil sige den 2 juli!! :D

Der er osse sket en meget trist, ting her for 2 dage siden. :(

Jeg er blevet smidt ud af Hike teamet, på spejdernes lejr 2017!! Og det såre mig og gør mig meget sur samtidig. Alt det arbejde jeg har lagt i det hike team, jeg arbejdede i teamet alene i faktisk et halvt år. og lagde 100+ timer og 200 km kørsel. Alt det arbejde, for ingen verdens nytte. :(

Teamet fik en ny leder, hun virkede virkelig flink og virkelig fuld af energi. Lige noget jeg havde brug for, fik ny lyst og arbejds moralen kom i top. så 3 uger efter mit første møde med hende, så smed hun lige atombombe på mig.

Hun sagde at der havde været noget utilfredshed, med sammensætningen af medlemmerne på teamet. Og at hun så sig ude af stand til at, fortsætte arbejdet med mig. Og at hun ville gerne sikre sig et højt kvalitetsniveau og ikke på forhånd lige hindringer.
Det kan godt være man ikke skal ligge hindringer, men jeg havde fået nogle regler/begrænsninger jeg skulle arbejde ud fra, og dem mente jeg vi skulle fortsætte med. Men det er da klart at jeg er idioten når jeg er den yngste og de andre er ældre end mig, for så er jeg jo ikke lige den de gider lytte til!! Jeg ville også sige nogle af de ting de, snakkede om slet ikke var miljø rigtige og forsvarlige. Men det må de da om jeg er ihvertfald færdig med det, hike team.


Så det er lidt om min sidste par uger. :D

Ses snart igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar