fredag den 17. juni 2016

Spændingen stiger.

Min hjerne flipper ud.

Så er det fredag og gud, hvor bliver det spændene at starte på mandag!! :D

Når jeg ligger mig ned og lukker mine øjne i aften, så lukker jeg samtidig det kapitel der hedder "Livet i Nordborg" og åbner det nye der hedder "Tømre lærlingen i Holdbæk".
Det bliver et helt helt nyt liv, jeg kommer til at leve. Og der kommer så mange nye udfordringer, og konsekvenser jeg skal klare mig igennem. Men jeg er helt sikker på jeg nok skal klare det, for har simpelthen så mange der står bag mig, og der støtter mig. Og det er jeg evig taknemlig for.

Men dagen i dag er ikke helt omme endnu, for har nemlig lige det sidste der skal pakkes. Plus så for jeg min ene søster og min niece på besøg, og de overnatter til imorgen. Så jeg glæder mig til at have lidt tid med dem, inden jeg drager ud på den lange rejse til Sjælland imorgen.

Dagen imorgen bliver lang, og det gør de næste 2 uger også. Da jeg skal sove i telt, for kan først få min lejlighed den 1 Juli. Så dagen kommer til at gå med, at jeg skal køre mod Sjælland. Men på vejen slår jeg en tur forbi Ikea, og min anden søster. Så er jeg ved dem et lille stykke tid, inden jeg køre det sidste stykke vej til den campingplads jeg skal være på. Og ellers gælder det, bare om at få etableret mig ordentlig, så jeg kan slappe af søndag. Og forberede mig på at tage på arbejde, mandag morgen kl 07:00!! :D

Men kunne sikkert godt skrive mere i dette indlæg, men jeg er meget følsom lige nu. Så tænker i for mere ved næste indlæg. :D

Så bliv hængende for det her, bliver helt sikkert ikke det sidste indlæg. :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar