tirsdag den 28. juni 2016

Anden uge.

Så har jeg næsten været her i 2 uger. Og det går ud over alle forventninger. :-)
Mine kollegaer er simpelthen så rare, venlige, og flinke. Vi for det meste møder ind på firma om morgenen, og hilser på hinanden og lige for en lille chit chat. Hvorefter vi så tager, ud til kunden. Og syntes det er vildt hvor hurtig, tiden går. Føler det var igår jeg startede, men det er alligevel næsten 1 1/2 uge siden. :-)

Men det er nu også dejligt, at vide at jeg for min lejlighed lige om hjørnet. :-) For det er nemlig på fredag!! :D Plus fra på fredag har jeg også en hel uges ferie, til at kunne arbejde for Vig festivalen. :-) Så fra mandag i uge 27, der er jeg tømre på Vig Festivalen.

Så mit liv på Sjælland går fremragende, og bedre en jeg havde forstillet mig. :-) Og håber da på det bliver bedre.
Men vil gerne indrømme, det er nu underligt at skulle gøre alt selv. Og underligt at ikke have Mor og Far ved min side, og komme hjem efter arbejde, til en tom hytte. :-(  Så glæder mig utrolig meget til at se dem på fredag, hvor de kommer med mine ting. :-)
Og bliver helt underlig ikke at se min dejlige Niece, før omkring august måned. :-( Og det samme med mine nevøer. :-(

Men det bliver sku dejligt at, se alle igen til den tid. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar