mandag den 20. juni 2016

Første dag på jobbet.

Idag startede jeg, på mit nye arbejde. Og det ekstremt godt, af en første dag at være. :D

Det startede med at jeg mødte op, ude på firmaet. Hvor jeg mødte de fleste fra firmaet, hvor jeg hilste og gav dem hånden som man plejer. Så fandt jeg ud af hvem jeg skulle arbejde med, hvor vi så fik pakket bilen og kørte derhen hvor vi skulle være.

Men vi skulle reparere noget loft og køkken efter, en ordentlig vandskade. :-) og loftet var ingen sag, det gik godt og humøret var højt. For ham jeg arbejder sammen med er mega sjov og har en utrolig god humor. :-) køkkenet der nåede vi kun at få sat noget af soklen op, da han skukle gå tidligere.
Så jeg kørte så med mester ud et sted for at, køre nogle paller ind under et halvtag, for derefter at vende snuden hjemad. :-)

Og jeg fik også en masse dejligt firmatøj på min første dag, utrolig dejligt da det er første gang,  jeg har fået firmatøj at et rigtigt firma. Hihi :-)

Så alt i alt en utrolig god start i firmaet. :-)

Igår kom jeg til campingpladsen,  hvor jeg fik sat teltet op, og indrettet min hule. :-)
Det er en dejlig fredelig lille campingplads. Og solen strålede så dejligt fra en næsten, skyfri himmel. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar