torsdag den 23. juni 2016

Den varmeste dag i ugen.

Puhh det er varmt.

Ja som man kan læse, så har dagen været virkelig varm. Jeg har arbejdet i solen, hvor der har været mellem 26 til 28 grader. Men jeg har klaret det, og det gjorde svenden også. :D

Men dagen startede virkelig heftig, da jeg vågnede kiggede jeg på klokken, og tænkte shit!!! For der var klokken 07:32 og jeg skal møde klokken 07:00, så jeg var jo ved at rive teltet op med pløkkerne. For kunne jo ikke komme hurtigt nok afsted, men chefen tog det heldigvis stille og roligt. Han jokere godt nok med at "Jeg skulle af med bukserne og have en røvfuld" Men det var helt sikkert kun i sjov. :D

Så jeg skulle med en anden svend idag, ud og sætte stolper i jorden. Og det var ved Mesters far, så der skulle virkelig være styr på det. Men nøj sikke en udsigt fra den grund, vi havde hav udsigt hele dagen, men det op vejede dsv ikke den varme. :( For sådan en sommerdag kan godt nok være varm, heldigvis var der en svag brise nogen gange, og en lille smule regn. :D

Men det lykkedes os at få sat 8 stolper i hård, stenede  jord på 6 timer. :D Så er godt tilfreds!!

Her idag til aften havde jeg en hyggelig stund med de andre på pladsen, da der var fælles spisning oppe i huset. Godt nok er de op lidt op i alderen, men det skal da ikke forhindre en hyggelig stund. :D
Og vi var også ude og kigge på naboens dejlige Sankt hans bål, og han havde ikke kun 1 bål men hele 2 bål!! Men de var begge meget pæne og store, så der var skam nok at kigge på. :)

Men det var lidt for nu, så vi skrives ved senere. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar