mandag den 5. december 2016

Som tiden da går. :D

Så er det tid til en lille opdatering.

 I takt med at tiden går, så sker der nogle ting. :D

Siden det sidste indlæg blev skrevet, så er der sket en hel masse.

Jeg vil starte med status på byggeriet ved Mørkøv Efterskole, det går stille og roligt frem ad. Vi er nået langt men ikke langt nok, når man tænker på byggeriet skal stå færdigt den 22 December. :)
Tagmændene har fået langt underpap på, over det hele og er igang med overpap nu.
Vi selv har fået skåret tagbrædderne til der hvor udhænget skal gå til, og vi har fået lukket bygningen udvendigt. Hvor vi vist kun mangler beklædnings brædder.
Vi er nu igang indvendigt hvor vi skal have, det sidste isolering i, og lukket væggene med dampspærre og bygget de sidste vægge op. :D Så det hele er ved at tage form, så vi forhåbentlig snart kan få sat gips op. :D 

I min fritid går det stille og roligt, jeg får arbejdet lidt på Spejdernes lejr 2017, selvom det ikke rykker så meget her i julemåneden. :D

Jeg har så her i sidste weekend været i Nordjylland oppe og besøge min flirt som så blev til min kæreste. :D

Mig: Så det vil sige du ikke er single mere Victor?

Mig: Jaaaaaa!! :D <3

Mig: Hvordan er hun så?

Mig: Hun er fantastisk, og en virkelig dejlig, sød og vidunderlig person. :D

Jeg havde virkelig en vidunder weekend, med hende og hendes forældre. De var rigtig flinke og jeg føler mig rigtig godt tilpas der. Fredag aften så vi film med hendes forældre, hvorefter vi gik ned og så en enkelt film for os selv, nede på hendes værelse. Lørdag der havde hendes forældre inviteret os på tur, ud og se noget af egnen. Inden de dele vil blive ædt op af havet. :( Men vi startede med at være ude og gå, og se lidt hvorefter vi tog i svømmehallen, og pjaskede lidt rundt i wellness området. :D

Og er blevet total forkælet/fodret med en masse lækkerier. :D De laver virkelig god mad og fik brunch hver morgen, det er noget man godt kan blive vant til. :D hehe

Så alt i alt, virkelig en hyggelig weekend. Glæder mig virkelig til at se min skat igen, men glæder mig også til at se hendes familie igen. :D De er virkelig fantastiske. :D


Her er vi ved Rubjerg Knude Fyr. :D
Har også været så heldig at få fat i, Absolut Vodka 2016 flaske. :D Den er mega fed da den er lavet ud af prismer. :D

Så tror lidt det er hvad der er sket her på det sidste. :D

Flere billeder kommer i løbet af ugen. :D
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar