fredag den 18. november 2016

Hmm har vi fredag? Allerede!!

Uge 46 hvor blev du af?

 Okey tid er en virkelig mærkelig ting! Syntes det var mandag i går og nu har vi fredag hvad sker der??

Når men ud over at ugen er gået for hurtigt, og vi næsten ingen ting har fået nået, så har ugen været fin nok. ;)

Og når jeg siger vi næsten ingen ting har nået, så mener jeg næsten ingen ting!! For planen var at vi skulle have isoleret taget færdig, fået alle rupløjede brædder på og tagpap. Men vi har fået oceaner af vand, i denne uge. Så vi har kun nået at isolere hele taget og fået brædder på den ene side! Og til alle store ærgrelse så kom papmanden i dag, og vi var kun klar på den ene side. Så nu må vi have dem ud igen. :(

Før papmanden.
Efter papmanden
Hmm hvad er der ellers sket? 
Jah nu hvor jeg tænker over det, så er der ikke sket det helt store.

Mhh eller jo nu ved jeg det? :D 

Min dejlige og flotte kuglepen vi havde fået fra firmaet, har været væk siden sidste fredag. Og fandt den idag!!
Havde hele tiden troet den lå i ladvognen på firmaet, men det gjorde den ikke. Men da jeg kom kørende hen af gruspladsen i morges, så jeg noget der lå i gruset. Og jeg tænkte hva dælen, det vil jeg lige kigge nærmere på, så steg jeg ud og så at der lå den jo. :D 
Men den er nok ved enden af dens liv. :( For den ha fået en del ridser, og den kunne faktisk lyse nu vil den bare ikke slukke. :(
Men den virker ellers som den skal. :D

Men det er nok det mest spændene i denne uge :D 

Lidt billeder. :D


Ekstremt glat.

eneste at holde fast i.

Stige kom lige her :D

Sad oppe på pinden deroppe. :D hehe


Bulen.

Ridserne.

Og intet med resten af teksten at gøre. :D

Har for jo tror et halvt år siden, købt dette ekstremt dejlige kamera. :D Og syntes lige jeg gad at fortælle at hybrid kameraer, er faktisk ikke så tosset. 
Har altid sagt jeg ville have et spejlrefleks kamera, men nu hvor jeg tænker over det hvad skulle jeg så egentlig med sådan et stort og dyrt et??
Men den gode forhandler forklarede mig om de såkaldte hybrid kameraer, som er en blanding af digital og spejlrefleks. Og efter det og efter jeg har købt dette, så er jeg blevet total forelsket i det. :D 


Tak for denne gang, skriver snart igen. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar