mandag den 14. november 2016

Vinteren er kommet.

Brrrr puha det er koldt.

Man kan da godt mærke at der snart er Jul, for syntes godt nok det blev hurtig koldt. Og har ikke været syg i 2 år nu, men hvad skete der lige i sidste uge?? Jeg lå da lige syg i 2 dage, øv øv det kunne jeg godt havde været foruden. :(
Men nu har jeg været rask i en lille uges tid, så det er da dejligt. :D

Nå men er der sket noget?

Ja en hel del. :D

Som sagt så skulle vi ligge jern ind i byggeriet, og det er gjort. Og spærene er rejst, rejsegildet er overstået dsv. :( For det kunne man nu godt blive vant til. :D haha 
Vi har været igang med at forskalle og i dag er vi begyndt at isolere taget, med de 450 mm isolering. Hvorefter vi skal rupløjede brædder på, derefter undertag så vi til sidst kan få brændt pap på, som vi nok ikke gør da vi har en firmaet, der er god til den slags. :D 

Jeg har her sidste weekend været hjemme til årets sidste hike møde, nu mangler vi lige at få lavet et skype møde med formanden. Så vi kan få godkendt vores arbejde, og fortsætte med det vi har fået lavet til sidste møde. :D 
Men lavede nu også andet i weekenden, for boede jo der hjemme ved mine dejlige forældre. Nøj hvor jeg dog har savnet dem, og savnet et dejligt stort kram. Det var da så galt så måtte da holde tårene inde. Men havde nu så meget lyst til at begynde, at græde som et barn. hehe :D Som man siger "Voksen og følsom". Men klarede den da og havde det dejligt derhjemme, og fik hjulpet lidt med at sætte nye ruder i drivhuset med min Far. :D
Og min Mor var så dejlig at, vaske alt det tøj jeg havde med hjem. :D Det var virkeligt rart, at kunne få vasket mit tøj, og nu dufter det så godt af hjem. :D 

Glæder mig til at se dem igen. :D Savner dem af hele mit hjerte, og savner skam også resten af min familie. :D

Men hvad er der ellers sket? :D

Jeg har for første gang været på cafe i Holbæk, det var virkelig hyggeligt. :D For er begyndt at snakke med en i Holbæk, dejligt at begynde at lære nye at kende. :D Og hun stammer faktisk fra Jylland, så jeg er ikke den eneste jyde, der er skør nok til at flytte herover. :D haha

Til dem der ikke har set den firmabil, min svend og jeg køre i så er det denne her. :D
Hvis nogen ser den, så dyt lige. :D hehe

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar