søndag den 23. oktober 2016

Mit liv på Sjælland.

Så kom der endelig et indlæg igen.

Så kom der til at gå lige omkring en måned, siden sidste indlæg.
Men nu har jeg levet herovre på Sjælland i omkring 4-5 måneder. Og den ene dag tager den anden, så tiden går utrolig stærkt.
Og er begyndt at savne Sønderjylland rigtig meget. For det er nu hårdt at være så langt væk fra familien, og ikke være så tæt på dem jeg plejer at se mest. Men holder da skansen herovre. :D

Men der er sket mange ting den sidste månedstid.

Jeg har været til min Moster´s 60 års fødselsdag, virkelig hyggelig weekend. Meget rart at se at stort set hele familien var samlet. Vi fik rigtig snakket og stemningen var god, og min Moster havde bestil noget indisk mad. Det var utrolig godt, så det skal helt sikkert prøves igen. :D

I denne weekend var jeg i Odense zoo med min familie, fra 10:30 til 16:00.
Hvor vi virkelig havde en hyggelig dag. Selvom vejret var imod os, for det var virkelig koldt og det smudskede en del. Og pga vejret var der en del af dyrene der ikke kunne ses, da de skjulte sig i deres huler.
Men glæden ved at have en hyggelig dag med min familie, var helt fantastisk og se min Niece smile og grine så meget, over dyr og vandpytter var det bedste. :D

Efter jeg havde sagt farvel til mine forældre og min ældste søster, hendes mand og min niece. Så tog jeg hen til min anden søster, da de ikke kunne deltage. For at se dem og se mine nevøer. Der havde jeg også en hyggelig tid, og jeg blev spurgt om jeg ikke blev og spiste med. Og det siger man da aldrig nej til, så fik lige lidt gratis mad. :D Og der tog jeg vel afsted omkring 19 tiden. 
Så kom hjem omkring 21 efter en hård men utrolig dejlig dag, med min familie. :D

Næste weekend skal jeg også langs, der tager jeg nemlig til Als. Da jeg skal sammen med den anden Hike formand, skal holde et møde med vores team, omkring hikene på Spejdernes Lejr 2017. Da vi har en hel masse ting der skal samles op. og kigges igennem og så skal vi have lagt nogle detaljeret planer.
Efter det møde er afsluttet skal jeg lige en tur til tyskland, hvor jeg skal have købt lidt sodavand og slik. :D hehe
Men starter faktisk Fredagen med at besøge min søster, hvor jeg for lidt aftensmad og hun klipper mit hård, så det ikke er så langt. :D

Så alt i alt har jeg meget at se til, og mange weekender er booket. Heldigvis er det ikke så slemt i November. :D

Men på mit arbejde går det hårdt for sig, vi kommer ind i en travl uge. Hvor vi for meget at se til, da vi nok for spær i næste uge, men jernet der skal holde spærene er ikke lagt ind endnu. Så det begynder at blive lidt tidspres. Men det skal nok gå, har også fået 2 par nye arbejdsbukser det er lækkert. :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar