onsdag den 28. september 2016

Livet som tømre lærling.

Tømre lærling.

Det er nu godt nok lidt mærkeligt nogen gange, For her den ene dag var vi på en plads hvorefter at blive sendt til en anden plads, for så at blive sendt til firmaet. I stedet for at køre fra vores første plads til firma. :D
Og der kommer nogen gange hvor man, skal virkelig tænke om hvad man gør, fx når man går på et vådt tag. Så skal man passe på hver et skridt, for et forkert skridt og man så kan risikere at ligge nede på jorden. :( Så der er opture og nedture som, et hvert andet liv. :D Men det er nu et dejligt fag, og er virkelig stolt af at jeg er kommet så langt, og jeg at har fået en læreplads.  :D

Men her sidste dag der oplevede jeg en sjov ting, min svend viste mig at der kan være for mange lommer i arbejdsbukser. Han spurgte mig om jeg havde set hans arbejdstelefon, og det havde jeg så ikke. Og vi ledte lidt tid, hvorefter vi valgte at ringe til den, hvor var den så?? Ja i hans arbejdsbukser, dem han havde på, bare i en anden lomme end den plejer. :D haha

Glæder mig virkelig til imorgen Torsdag, der skal jeg ud og spille golf med firma efter arbejde!! :D Det bliver mega fedt, og håber virkelig at jeg vinder, for vi spiller nemlig om en fredags fridag. :D hehe

I dag skete der også noget meget nyt, vi fik en kuglepen af vores chef men det er ikke en normal kuglepen. For den har en lommelygte i og den har en pen, som man kan bruge på tablets og smartphones. :D mega genialt, og selvfølgelig kom spørgsmålet fra min chef. "Sådan noget har i sikkert ikke ovre i Jylland?" Og mit svar "Sikkert ikke". :D haha
Men er virkelig glad for den kuglepen, intet ondt for den er jo genial!! :D

Her er lige også et billede af den trappe vi har lavet på Mørkøv Efterskole. :D Skal så lige siges den er ikke færdig, der mangler stadig gelænder, og efter vi har taget billedet. Så er der kommet gelænder på terrassen deroppe. :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar