fredag den 9. september 2016

Weekend!!

Så blev det da weekend.

Efter en god og hård, en virkelig hård uge på Mørkøv Efterskole. Så er det godt med noget weekend der skal gå med at, nyde det sidste sol og varme inden vi drager mod vinter. Og ja de har lovet 30 grader, det meste af næste uge, men der arbejder jeg jo. :D hehe

Men havde nu også en hård weekend sidste weekend, men fantastisk. For nu er jeg blevet sjak leder/formand for Hike teamet, til spejdernes lejr 2017. Det jeg har drømt om i lang tid er gået i opfyldelse, så nu skal jeg lige have mit ønske om 2 sjak leder/formand godkendt. Og så skal der arbejdes, og arbejdes endnu mere. Så vi kommer i mål med et fantastisk resultat nu hvor jeg har et fantastisk team under mig, med en masse fantastiske mennesker. :D

Men denne uge har ikke kun været hård, pga arbejde. Nej har måtte sige farvel til 4 venskaber, i løbet af denne uge. Så kan mærke der kommer et lille bump i vejen, jeg lige skal uden om igen. Men jeg er selvfølgelig ked af at, jeg har måtte sige farvel, til nogle venner/veninder jeg kendte godt til. Men som man vokser op så skrider ens veje fra hinanden
Men som sagt så skal solen og varmen nydes, og jeg skal ud i naturen imorgen. Jeg griber min cykel og cykler en tur på omkring de 60-80 km, hvis alt går godt vel og mærket. :D 
Ja ellers så skal jeg lige hænge en håndklæde holder op, oven over min radiator ude på badeværelset. Og så skal jeg gøre det jeg er bedst til, nemlig at slappe af. :D

Men næste uge bliver spændene, for der slutter de 3 måneders prøvetid. Så der finder jeg ud af om jeg fortsætter, i dette fantastiske firma. :D
Lige nu sidder jeg og tænker " 3 måneder er der allerede gået det " Tiden går så hurtigt når man arbejder, og hygger sig men det viser også bare at jeg, trives godt hvor jeg er. Men hvis jeg får lov til at fortsætte i firmaet, så er jeg evig taknemlig. For er helt sikker på at jeg kommer til at lære meget, i dette firma men nu må vi jo se. :)

Så der kommer helt sikkert et opslag i næste uge. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar