mandag den 19. september 2016

Så kommer der en lille opdatering.

Arbejde, arbejde og endnu mere arbejde.

Hold da op, runder jeg allerede opslag nr 150. :D
Nårh men så går det rigtig godt her i Holbæk, og er begyndt at kigge på fritidsaktiviteter, lige nu hælder jeg meget til Holbæk kajak klub, men gad nu også gerne badminton. Men de spiller desværre bare så tidligt, at jeg ikke kan nå det. Men nu må vi se hvad jeg vælger, der er jo et hav af muligheder. :D

Men ellers så arbejder jeg, og jeg prøver at lære noget hver dag og rette op på de ting mester sagde jeg skulle rette op på. Men det er svært men jeg prøver, og ellers gør jeg klar til Januar hvor jeg starter på 4 hovedforløb. Syntes det er utroligt at jeg allerede er så langt i min uddannelse, og inden jeg ser mig om, så er det svendeprøven jeg står overfor. :D
Men der er nogle ting at glæde sig til, der kommer her lige om hjørnet firma golf, hvor vi spiller om en fridag en fredag. På en måde kunne det være lækkert at vinde, for en forlænget weekend er da altid rart, men på den anden side elsker jo også mit job. :D

Plus her i den kommende weekend er der medhjælper fest, for dem som hjalp under vig festivallen. Glæder mig vildt meget til at, se håndværker teamet igen. Og så er der samtidig, fest og virkelig godt humør :D Og tror vist det er wafande der kommer og spiller. :D hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar