torsdag den 1. september 2016

Firmaet sjoveste svend!!

Ja det tror jeg det er!!

Hvor blev denne uge af?

Jeg føler virkelig at hver dag i denne uge, er fløjet forbi. Men føler også samtidig at jeg har lavet noget, og moret mig samtidig. Jeg går sammen med firmaet´s sjoveste svend, han er god til at lave sjov, og spas samtidig med at han er seriøs, og han kan besvare mine spørgsmål, og forklare mig ting når jeg er i tvivl. Så håber jeg kan fortsætte ved ham, på Mørkøv Efterskole.

Da der her de næste par uger kommer ting, jeg kan bruge på min uddannelse. Fx her sidst da skulle vi flytte et velux tagvindue fra en tagside til den anden tagside, og det eneste erfaring jeg har med tagvinduer er fra mit 2 hovedforløb. Men det er dejligt endelig at prøve det uden for skole, og lære samtidig. Fx her i dag har vi været igang med, at gøre klar til at blinde en trappe af, så vi kan ligge gulv der hvor trappe opgangen var. Da der kommer en trappe en anden gang, men vi er ikke helt færdig, og vil virkelig gerne lave det færdig. Da jeg kan bruge det til mit 4 hovedforløb, hvor vi skal lære om etage adskillelse. Og ved da at senere i byggeriet skal der laves en planke kel, så kunne jeg få genopfrisket og afprøvet det jeg lærte på 3 hovedforløb, i virkeligheden. :D

Det vil være fantastisk, og spurgte faktisk min chef om jeg kunne fortsætte med ham i næste uge. Men det vidste han nu ikke, men han skulle nok kigge på det, så det bliver spændene at se hvad det bliver til. Men nu skal jeg lige have en hyggelig fredag, og en hård men god weekend. :D

I morgen fredag.

Der starter jeg som jeg plejer står op, æder min morgenmad. og gør mig klar til at skulle ud af døren, men lige imorgen, skal jeg samtidig pakke min taske. Som jeg skal have med i weekenden, hvor jeg tager til Sønderborg. Men når jeg får fri fra arbejde, tager jeg hjem og for smidt taskerne i bilen, og køre afsted, men tager en lille smuttur ind omkring Korinth Efterskole ( Min tidligere efterskole ). Da jeg efter at have arbejdet på Mørkøv Efterskole, og set alle de efterskole elever har jeg fået et savn frem i mig. Så skal lige se hvordan det står til der, og lige indånde noget Korinth ånd!!! :D

Derefter tager jeg til Rømø hvor der afholdes det årlige internationale dragefestival, og håber jeg kan nå at flyve lidt selv. Nå men der skal jeg mødes med mine forældre og min niece, og spise noget aftensmad og have lidt tid med dem. Inden jeg fortsætter min tur mod Sønderborg!! hvor jeg skal mødes med det sejeste team, som jeg arbejder med hvor der planlægges Spejdernes lejr 2017!! Så der skal jeg have lidt natmad, og snakke med de andre.
Men det er lørdag det hele begynder, hvor vi går igang med endnu en del af planlægningen, og alt hygge snakken. :D Har da også hørt at vi for besøg af nogle Journalister, så det bliver da fedt. Men der er jeg så til søndag, hvor turen går med Holbæk igen så jeg er klar til en ny arbejdsuge, fra på Mandag. :D

Så ja min dag bliver laaang og hård imorgen, men det er intet problem. For det bliver da fantastisk, at tage en tur ned af  "Memory lane" og ellers tilsætte endnu en del til "The Memory Lane". Men tror det bliver underligt at se Korinth igen, for har ikke været der i over et år nu tror jeg. :( :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar