mandag den 29. august 2016

Tiden der suser forbi.

Tiden.

Tid er en virkelig mærkelig ting, den suser bare forbi. Vis man kigger i en vandpyt så ser man minderne suse forbi. Der er nogle dage/tidspunkter hvor jeg tænker, inde i mig selv "Hvad laver jeg her" eller "Wow er det allerede onsdag". Jeg føler tit at dagene bare går, uden jeg rigtig for noget ud af dem. 
Men prøver stadig at få det meste ud af min tid, selvom det er svært. Og det går fremad, med at bo her i Holbæk. Det er godt nok svært at tilpasse sig, jeg er inde i en periode hvor jeg kommer hjem, og bare godt kunne bruge et kram eller en at snakke med. Men sådan er det at være flyttet hjemmefra, så prøver at komme mest muligt ud, i weekenderne for at opleve noget, og møde nye mennesker for at give min tid her i Holbæk lidt farve. 
I lørdags var jeg til flådebasen i Korsørs, åbent hus arrangement. Det var virkelig fedt at se alle de skibe, og køretøjer samlet på et sted vildt fascinerende, fik da også taget nogle gode billeder. :D

I fredags begyndte der også en virkelig, fed opgave i firmaet. Vi arbejder i øjeblikket på Mørkøv Efterskole Også kaldet "Smededal Efterskole". Det er virkelig en sjov og udfordrerne opgave, da vi har revet et indgangsparti ned, hvor der skal bygges til ind til spisestuen. Men der skal være en skyde dør mellem spisestuen og tilbygningen, så de kan bruges uafhængigt af hinanden de to rum. Og læreværelset skal så også lige have en lille renovering, hvor vi skal rive lidt væge ned og bygge lidt op. Håber jeg for lov til at bygge det færdigt, eller bare se det færdige resultat. :D

Men der er sket noget godt for Dr, men dårligt for min pengepung. Jeg har tilmeldt mig til Medielicens!! Det er virkelig det rene pengepureri, det er rent tyveri. Men det skal jeg vist ikke komme længere ind i, da i så ikke bliver færdig med at læse dette indlæg i dag. :D 

I næste weekend bliver hård men også fantastisk. Jeg skal til Als, da der er kæmpe tvær team møde i Spejdernes Lejr 2017. Så vi for indsigt i hvordan de andre teams arbejder og hvor langt de er i det hele. Men starter fredag aften med at spise aftensmad på Rømø, sammen med mor og far og nice. :D Det bliver fantastisk, og hyggeligt. Hvor jeg så tager hen til møde bagefter og for natmad, så jeg er klar til at det hele begynder lørdag. :D

Så der er sket meget her på det sidste, så tak for denne gang. :D

Lidt billeder fra Lørdag.
















 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar