søndag den 21. august 2016

Ferie, ferie hvor blev du da af

Så er ferien slut.

Så er min anden ferie uge slut, og arbejdet kalder imorgen. Når man sådan holder en uges ferie af gangen, så føles den utrolig kort. Men det er sådan jeg har valgt det i år, så jeg overlever. :D
Nå men min ferie er gået utrolig godt, dog med nogle få diskussioner med min forældre. Men det er sådan når man ikke vant til at, være hjemme mere.
Men jeg startede min Ferie hvor jeg kørte mod Als, omkring klokken 13:30 hvor jeg lige tog en tur forbi min søster, hvor jeg lige var 1 times tid. Derefter gik turen forbi Kær på Als, hvor jeg skulle tage nogle billeder til Spejdernes Lejr 2017. :D

Hvorefter det var meningen jeg skulle komme, hjem til et tomt hus. Da jeg skulle passe min niece, fra lørdag til søndag. Hvor mine forældre så kom hjem, og min søster ville hente min nice. Men da jeg kom hjem så var mine forældre hjemme, og min niece var allerede hjemme oven i købet. Det var lidt af en enorm overraskelse, da man havde troet at man kunne slappe lidt af derhjemme foran tvét.
Nå men det var da udmærket, så kunne jeg få en god lang snak om hvordan det går og alt det der. :D

Men ellers har jeg i løbet af ugen hjulpet med at male skuret, min far og jeg har lavet for 2 år siden u tror jeg. Så det var vidst på tide, at det fik en spand maling eller to. :D hehe


Jeg har da også været i Univers hele 2 gange, først gang var med mine forældre og min niece. Anden gang var kun med mine forældre. Hvor Pokemon jagt og Flight simulator var begrundelsen, plus min mor skulle lige give frokost og dessert. Og den dag hvor jeg fik frokost i Universe, der skulle vi ud og bowle om aftenen. :D Fantastisk dag!!

Jeg har også været en smut tur i Tyskland, da jeg lige skulle have fyldt lageret op med sodavand og slik. :D Jeg har været en tur forbi min skole, for at se hvor meget de savner mig. :D haha
Og var forbi min Onkel i fredags for at se hvordan han havde det, og derefter tog jeg en smut tur forbi min kammerat Mads. Da det var længe siden vi havde set hinanden, og det var skide hyggeligt at se ham igen. :D

Nårhh ja jeg må ikke glemme, at jeg har været forbi min kammerat Rune. Det var utrolig hyggeligt at stå og rode lidt i værkstedet igen, for det er sku noget jeg har savnet. :D Og jeg var et par dage forinden til hans fødselsdag, det var utrolig hyggeligt. Og det var utrolig hvor meget dejlig kage der var mhhh :D Mange gange tillykke Rune. :D

Men jeg sluttede hele min ferie af, med at tage på Camping med Mor og Far, og sammen med Dck (Dansk camping klub). Vi lå på Nyborg strand camping, hvor lørdag var vi på guidet tur rundt på Sprogø. Det var en utrolig sej oplevelse, og det var nok en "One in a life time" oplevelse. Det var virkelig fascinerende, at gå rundt der og høre om historien og hvad øen er blevet brugt til. Og det fedeste er man har kørt ude. på den motorvej flere hundrede gange, og set ud over øen og tænkt "Man nok aldrig ville komme til at gå lovligt rundt på øen" Men det skete her i Lørdags, en dag jeg sent vil glemme.
Men det fedeste ved det hele var, jeg var på Pokemon jagt samtidig. En ting de færreste ville kunne komme til "lovligt" vel og mærket. Det var nok det sjoveste, og fik da fanget 7 Pokemons på 2 timer. :D

Så i bund og grund har denne uge været fantastisk, og det var utrolig dejligt at være hjemme hjemme igen!! :D Det var noget jeg har haft brug for i lang tid, virker måske barnligt. Men har simpelthen været igennem så mange forandringer, at jeg havde brug for min trykke base på Als. :D Så vil sige tak til alle dem der har, gjort min ferie til en utrolig god uge. Med mange nye minder og hyggelige stunder, er fantastisk så mange gange tak. :D Men utrolig mange gange for en hyggelig uge til min Familie, det var fantastisk at se jer igen. :D







Flere billeder kommer senere. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar