tirsdag den 2. august 2016

Livet den sidste tid.

Nu har jeg været her i 4 uger.

Nu har jeg jo boet her i 4 uger og, jeg syntes det er lidt vildt, at jeg stadig lever. For der er jo vildt meget at se, til når man boer selv. Og syntes ikke jeg gør andet end at, gøre rent og købe ind, så tror jeg spiser for meget!! :D

Nå men jeg syntes det går udmærket, selvom det er da lidt ensomt engang imellem. Men det overlever jeg nok osse, håber jeg da det er da gået indtil videre. :D Og jeg syntes jeg er blevet vildt god til at stå op selv.  Jeg er kommet for sent på arbejde 2 gange, hvor den ene gang var sølle 2 min, men min chef blev pisse sur. Selvom næsten hele firmaet drikker kaffe de første 10 min af dagen :D Men pyt siger jeg bare pyt!! :D

Men man oplever ekstremt mange ting, på sådan et kollegium!! Den ene aften det var en lørdag, og jeg er helt sikker på, at jeg kunne høre min ene nabo have sex. hahaha :D Og idag skulle jeg ud med skraldet, så da jeg gik forbi den ene lejlighed. Som har klart glas i badeværelses vinduet, så jeg lige hende som bor der nøgen!! Dog kun bagfra heldigvis, men alligevel hun kunne da rulle for. Haha :D 

Men ellers vil jeg sige Odsherred og Holbæk kommune, er nogen fantastiske kommuner. Og områderne/ strandene er fantastiske. Jeg kommer virkelig til at kunne flyve meget med drage/kite. Og det er utroligt hvor landligt her er, troede nærmest at Sjælland var en stor by, men det er jo ikke andet end marker lige her. :D

Så bund og grund så arbejder jeg og arbejder jeg, og ikke laver så meget andet end at sove, spise og se film. :D haha Så jeg har det udmærket, trænger bare til ferie!! Uge 33 kom nu. :D haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar