søndag den 11. september 2016

Så er tiden inde.

Prøveperiode næste forbi.

Så er det Søndag, og imorgen er det mandag og i denne uge finder jeg ud af. Om jeg kan fortsætte i dette fantastiske firma. Håber det virkelig inderligt, da jeg føler der er en masse jeg kan lære fra de svende der er i firmaet. :D
Men det må vi se, nu vil jeg bare arbejde. virkelig hårdt, og virkelig give den endnu en skalle, så de kan se hvad jeg virkelig kan. :D

Men ellers har denne weekend været hård, den cykeltur jeg tog ud på, den var nu hård virkelig hård. Jeg fortryder lidt at jeg først tog afsted cirka 11:10 det var nemlig lidt sent, var nemlig først hjemme klokken 18:20. Så over 7 timers cykeltur, og 77.72 km senere.
Så tror jeg vil tage flere ture, men de skal ikke være helt så lange, jeg var helt øm og død efter den tur.
Men fik da set virkelig meget jeg ikke havde set før, og det var virkelig godt og fedt. Men fortryder jeg ikke fik taget nogle billeder under turen, for kunne have været fedt at kunne vise til jer der læser hvad jeg skriver. Men det må jeg gøre næste gang jeg tager, mig en lidt mindre tur. :D
Men der er nu en dårlig ting, der skete under turen. Jeg mistede mine solbriller, jeg købte i Spanien da jeg var på, udlandstur med min efterskole i sin tid. :(

Det var alt for nu, ses i slutningen af ugen. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar