tirsdag den 14. februar 2017

Midt februar!!

2017 er et hurtigt år.
 
Hvor er det vildt!!
Vi har allerede den 14 Februar. 
Men der er nu også sket en masse den sidste månedstid, efter midt sidste indlæg. :D

Ja jeg har haft besøg af min kæreste hele 2 gange endda, og det var fantastisk. :D
Den ene Weekend var hun der fra fredag til søndag, hvor hun så min lejlighed og så hvor jeg arbejdede. Og hun var så modig at vi tog hen og spiste, aftensmad ved min moster smadder hyggeligt. :D
Ugen efter kom hun igen, der blev hun afleveret af sine forældre, så de også kunne se min lejlighed. De syntes det var en hyggelig, lille hule jeg har mig herovre. Så tog de afsted efter en halv times tid efter, hvorefter vi så var sammen til dagen efter, hvor vi tog hen og spiste ved hendes bror. Så efter maden tog jeg alene mod Jylland, da jeg skulle til campingstævne i Dck. Der var jeg så med mine forældre til om søndagen, hvorefter jeg tog hjem igen. :D

Ellers så har jeg jo været på mit 4 Hovedforløb i min uddannelse, og der kig jeg jo op til eksamen  her den 9 februar og bestod med karakterende.

  1.  4 i fremlæggelse.
  2.  4 for værkstedsprojekt.
  3.  10 for skriftelig opgave.
Men det har nu også været en hård omgang, en virkelig hård omgang. Men jeg havde fået af vide, af min kærestes mormor. At jeg kunne få hjælp til det skriftlige, af en mentor da jeg selv syntes jeg har svært ved det. Så i løbet af den første uge, spurgte jeg om at få en mentor og det fik jeg så. :)
Så Euc Nordvestsjælland er en fantastisk skole, man for den hjælp der er nødvendig. Og lærende er fantastiske, de har humor og er bare virkelig venlige og søde. :)
Dem jeg gik i klasse med de var nu også fantastiske, de snakkede med mig og var virkelig søde mod mig. Og da vi sluttede her den 9 februar, der tog jeg med ud og drikke klokken 13 og var først hjemme klokken 21 om aftenen, jeg har haft en fantastisk tid med dem alle sammen. :D

Nårh men i dag er der jo også valentinsdag, og ja surprise jeg skulle arbejde for det er jo en helt normal tirsdag, så havde ikke mulighed for, at være sammen med min kæreste. Så jeg gjorde det at jeg sendte hende en rød rose, med et lille kort.
Med et klassisk men meget beskrivende digt. :D

  • Roser er røde.
  • Violer er blå.
  • Jordbær er søde.
  • Du ligeså.
Ja godt nok er det traditionelt, men jeg elsker det virkelig. <3

Jeg har gået og været spændt, på om hun fik den eller ej. :D
Og det var sådan at vi sad og skypede, da hun lige pludselig bare forsvandt i lynets hast. Og jeg tænkte, nårhh hun blev sikkert kaldt på. Og så gik der like 10 min, og så kom hun tilbage.

Det første hun sagde var "Du er dum" :D :D haha Hvorefter jeg kunne høre hvor glad hun er, at selvom jeg sagde jeg ikke havde råd, stadig fandt lidt luft hvor jeg kunne snige en rose ind. :) <3

 Så vil bare sige.

Tak skat for de nu 2 1/2 måned og glæder mig til endnu flere skønne tider med dig. <3 og glædelig valentinsdag <3

Og til alle andre i verdenen glædelig valentinsdag. :D

Slut herfra. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar