onsdag den 22. marts 2017

Slutningen af marts allerede??

Godt inde i året.

Jah så fik jeg sat mig ned endnu engang. Så jeg kan fortælle lidt af det jeg har foretaget mig, og hvad der kommer til at ske. :)
Jeg bor stadig på Sjælland, og det vil jeg blive ved med at gøre indtil oktober forhåbentlig. :D 
Da jeg gerne skulle blive færdigudlært tømrersvend i slutningen af september. :)

Jeg syntes det faktisk er lidt sjovt at tænke på, den tid der er gået. Jeg startede jo på grundforløb den 05-08-2013 hvor jeg tænkte 3,8 år det er da lang tid, det overlever jeg da ikke! 
Men når jeg nu kigger tiden igennem og ser hvilke oplevelser, udfordringer og prøvelser jeg er kommet ud for.
Så er jeg imponeret over at jeg står her hvor jeg står i dag, jeg har været meget igennem og jeg kommer ud for meget mere i fremtiden. Men jeg er stærkere og klogere end hvad jeg var, for en 3 år siden. Som man siger "What doesn't kill you makes you stronger"!!
Men nu er det ikke kun udfordringer, der kommer i fremtiden. Men der kommer forhåbentlig også mange gode oplevelser. Jeg ved da at der inden for en overskuelig fremtid allerede kommer 2 oplevelser der bliver forhåbentlig gode. :)

Men tilbage til hvad jeg har brug tid på, her på det sidste. :D

Efter jeg blev færdig med mit 4 hovedforløb så arbejder jeg bare. :D Men har dog haft en fridag en fredag, i slutningen af Februar. Da jeg tog til "Ferie for alle" ferie messe i Herning 24-26 februar. Og ja kæresten var med mig og mine forældre, på messe. Det var rigtig hyggeligt, at kunne vise de andre i klubben min kæreste. Og om Fredagen, var jeg i biografen med med kæresten og se den nye film "La la land" Ja det var hyggeligt, men det er nu ikke en film for mig, men bare at være med min kæreste og se hende smile, ja det var det hele værd. :D
Så tak til min kæreste og mine forældre for en dejlig tur. :D

Her i den kommende weekend, der kommer jeg til at skabe nye og forhåbentlig dejlige minder, med min kæreste og noget af hendes familie. :D
Da vi skal i sommerhus. Glæder mig som en gal, til at tilbringe min weekend i tæt selskab med dem, for det lære man jo af. :D 
Og ved da allerede at der er planlagt et par aktiviteter, og håber da også jeg får tid til at vise min kæreste, hvad jeg bruger noget af min fritid på. For tager nemlig mine faldskærmsdrager med, så jeg håber der er en fin vind, så jeg kan få bare den lille af dem op. :D

Så er jeg snart ved at have pakket. :D


Men udover det er der jo snart den 1 april!!
Og hvad betyder det så? Jo ser i det er jo min fødselsdag, så fylder jeg år igen, dog ikke rund, der er nemlig 9 år til det sker igen heldigvis. :D Så jeg fylder hele 21 år i år, men lige på min fødselsdag der er jeg alene til at fejre det, men det går nok også. Når jeg ved at min familie fejre mig weekenden efter, hvor jeg så oveni købet holder lang påskeferie. :D
Men bare fordi jeg er alene den 1 april, det betyder da ikke at jeg ikke kan få en god dag, for kan da godt, gøre noget sjovt så den bliver god alligevel. :D

Hav det godt indtil næste gang. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar