søndag den 30. april 2017

Sommerhus tur med overraskelse.

Sommerhus.

Et sommerhus det kender vi vist alle sammen, eller vi ved hvad det er. :D
Men jeg har jo kunne sætte endnu et flueben, over ting jeg har prøvet i et forhold. Jeg har jo blevet inviteret med i sommerhus med svigerforældrene og bedste forældrene. :D Det var fantastisk et smut i badeland, spabadet i sommerhuset, og nogle dejlige gå ture. :D

Det var en virkelig hyggelig weekend i Nordjylland, med noget af hendes familie. Det var en middel stort sommerhus med spabad og sauna.
Men lørdag tog vi i badeland, hvorefter vi skulle hjem og have eftermiddagskaffe. Så da vi kom hjem puttede Jessica og jeg lidt. Hvorefter vi blev kaldt på jeg går derud, hvor jeg så ser dem alle står i en stor bunke, og synger fødselsdags sang for mig. Det var fantastisk!!! :D Havde virkelig aldrig, tænkt på det, det kom virkelig som en kæmpe overraskelse. :D haha
Men blev virkelig glad, så der var kage og en gave til mig. :D

Men det var en virkelig hyggelig weekend. :D Mange tak til jer alle, det var fantastisk. :D

























 Tak :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar