søndag den 30. april 2017

April hallo hvor er du??

Puhh jeg fandt lige noget af april. :D

Jahh hvordan skal jeg sige det? April det har været en rigtig god måned for jeg har haft så mange gode tider, men det har været en virkelig rodet måned syntes jeg.

Men skal vi ikke bare springe ud i det? Eller ind i mit liv? Eller hvad folk nu vil sige :D :D

Jahh den 1 April var jo en lørdag i år, men udover det var det skam min 21 års fødselsdag. :D
Min dejlige kæreste ankom fredag den 31 marts. Hvor jeg skulle hente hende i Kbh, jeg tog selvfølgelig min bil derind. Det var nok... hvis det ikke var den mest skræmmende oplevelse i hele mit liv!!! Så mange mennesker hvordan kan det lade sig gøre?? :)
Mine forældre ankom den 1 april omkring middagstid, hvorefter jeg smækkede lidt rugbrød på bordet, så vi kunne få lidt frokost. Så sad vi og snakkede lidt inden vi selvfølgelig skulle have kage, og andre søde sager. :D Og gaver selvfølgelig.
Men efter alle gaver var pakket op, og kagerne var spist tog vi og gik os en tur rundt ved Holbæk. Bare for at være sunde og så vi kunne få maden længere ned, inden vi skulle ud og spise. :D
Vi var ude og spise, hvorefter mine forældre tog hjem, for derefter havde Jessica og jeg lige en dags tid alene inden hun også tog hjem. :D

Så vil gerne sige mange tak til mine forældre, og min dejlige kæreste. For at komme og fejre dagen med mig, og gøre det til en vidunderlig dag. :D Og tak til alle andre der sendte en lille opmærksomhed. :D

Derefter gik der en uge nemlig den 7 April, tog jeg hjem på påskeferie, hvor jeg hentede min kæreste i Fredericia, hvorefter vi kørte mod Als!!!! :D
Den 8 April.
Der skulle jeg sørme fejres igen for 3 gang. :D Der var vi samlet igen, min kæreste og mine forældre, men denne gang, ankom min vidunderlige niece, min ene søster og mine nevøer. Min niece blev sat af, da hendes forældre skulle til bryllup. :D Så udover at være midtpunkt skulle jeg også passe min niece. :D (Mine forældre passede hende) shhh ikke sig det til nogen. :D
Så den 10, 11 og 12 april gik med at vise Jessica rundt.

Vi var et smut i Universe selvfølgelig. Da jeg skulle prøve den nye klatrebane, og Virtuel Reality område de har bygget.






Havde et lille flip i Universe, og jeg skammer mig. :( sorry
Men udover det havde vi en fantastisk tid der. :)

Så var vi også et smut over grænsen, for at snolde lidt. :D
På hjemvejen sov min kæreste i bilen. Da jeg fortalte det, nægtede hun det så her er billederne. :D


Ellers har Jessica og jeg været lidt over det hele, for at vise hende rundt. :D






Så blev det påske, det vil sige slik og sukker i lange baner. Og selvfølgelig en masse påske hygge med film osv. :D

Min kæreste blev sat på toget den 15 april efter vi havde været sammen i 8 dage, det var lang tid. :D Så havde jeg lige to dage med mine forældre, før jeg tog hjem. På hjemvejen løb jeg lige nogle ærinder. :D Så endenu en gang tak for en fantastisk påske. :D

Så efter påsken er der ikke sket det store, da jeg bare har arbejdet arbejdet.

Men har noget stort planlagt i starten af maj, glæder mig til at skrive om det. :D

Ses snart igen... Meget snart. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar