onsdag den 17. juni 2015

Hvor uheldig kan man være. :(

Så skete en af mine værste mareridt.

Dagen idag er gået ok, det meste af dagen har jeg kedet mig ekstremt meget. Men i slutningen af dagen fik jeg massere at lave, for nu kunne jeg endelig sætte loft op dejligt. :D Så det gjorde min dag bedre, og så har jeg jo allerede planlagt hvordan min uge skulle gå.
Men skæbnen ville lige lave små ændringer, for det var meningen at jeg skulle på arbejde til omkring klokken 10 fredag, da jeg skulle med færgen klokken 20:15 fra Kristiansand. Idag fik jeg beskeden over alle beskeder nemlig at den var aflyst. Så jeg fik kontaktet Fjordline der fortalte de havde andre færger sat ind, da de er igang med at opgradere den anden færge. (Hmm dårligt tidspunkt) Men jeg er så fået plads på den anden, færge men den går så klokken 14:30 så køre herfra Voss klokken 04:30 fredag morgen. Så imorgen torsdag er min sidste dag. Så det hedder gå tidligt i seng imorgen, så jeg ikke er for træt. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar