lørdag den 6. juni 2015

Så kommer der lige et lidt forsinket opslag.


En lille opsamling.

Fredag gik okey, men den kun godt have været bedre. Jeg startede dagen med at finde ud af jeg intet internet havde træls. Men jeg kørte så mod Bergen klokken 07:30 cirka for tillod mig at stå op klokken 06:30 istedet for 06:00. :D Fordi skulle stemme til det Danske folketingsvalg. :D For første gang, og det gik okay. Så da jeg kom hjem til Internatet jeg bor på omkring 11:30 så fik jeg en ny bruger til nettet fordi min tidligere bruger var slettet. Derefter tog jeg så på arbejde, hvor jeg så nåede at spise mad med mine kollegaer, hvorefter jeg så arbejde indtil klokken 17:00. :D Så kom jeg hjem og fandt ud af at den nye bruger ikke virkede. træls :( :( så heldigvis er der sådan en sød vagtlære her på skolen der ringede til elev der ikke var på internatet her i weekenden hvor jeg så fik lov til at låne hans bruger. :D Dejligt.

Lørdag den er gået godt. Jeg har fået vasket tøj, og for først gang fået Pasta Cabonara mens jeg har været her i Norge. :D Det smagte mega godt, så det for jeg sikkert osse næste weekend. :D Jeg har osse idag været oppe, og gået lidt rundt på det lokale ski sports sted. Som er et mega fedt sted, fandt sne kanoner. :D :D Men gik kun rundt hvor man started med at køre op med liften, imorgen regner jeg med at gå op til endestationen. :D 

Men i Voss sker der noget næsten hver weekend fx idag, var der Cykelløb. Hvor folk cyklede fra Bergen til Voss, så igen i denne weekend kunne Voss overraske mig. :D utroligt. :D
Men her er lidt billeder fra idag. :D
Dejligt morgen billede.
 Min dejlige bil. :D





Nye ski huse.

For foden af pisten. :D


Sne!! :D

Min bil og sne :D









Damn en god udsigt. :D



Sne kanoner sejt.


 Den vej er vist ikke tilgængelig lige nu. :D



Derop regner jeg med at komme imorgen. :D

Den er bare lækker.

Ønsker mig sådan en.

Baby sne kanon.



 Det er vist nemt at snyde sig udenomder. :D

 Sødt navn til en kø. :D


 Parkerings pladsens navn. :D

Osse god udsigt. :D













Ingen kommentarer:

Send en kommentar