fredag den 12. juni 2015

Sidste weekend her i Voss. :(

Så er en af de triste øjeblik kommet.

Nu er den sidste weekend her i Voss startet, og om få dage starter nedtællingen til den store tur hjem. Så jeg vil prøve at få så meget ud af min weekend som muligt, Imorgen tager jeg Gondol banen op til toppen af bjerget Voss ligger på. Jeg har været deroppe i en af de første weekender, Men der fik jeg ikke gået så meget deroppe på grund af sneen. Men nu tror jeg meget af sneen er væk, så det er nemmere at gå deroppe. :D

Plus at i denne weekend, er der skam osse et stort event her i Voss. Der er noget fodbold cup for unge mellem 9-14 år, så børn kommer helt fra Bergen af for at spille fodbold. Men da jeg ikke interessere mig for fodbold, så tænker jeg at jeg hellere må tage mig en gåtur på bjerget. :D

Idag har jeg prøvet noget helt nyt, jeg tog mig en aftentur i min bil. Og så havde 2 politifolk stikprøve kontrol på vejen, hvor man skulle puste i et alkoholmeter. Og fordi jeg havde dansk nummerplade så holdt de mig ind, men de snakkede stadig Norsk til mig. Men der kom ham den ene og sagde "du skal lige puste i den her indtil jeg siger stop" Det gjorde jeg så og så sagde han, du må godt køre hav en god aften. Det er da fint nok de gør det, men han kunne godt smile lidt mere plus, han kunne da godt osse spørge om jeg havde drukket som de gør i Danmark. :D 

Havde ellers håbet min første gang, med at puste i sådan et alkoholmeter blev i Danmark. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar