søndag den 14. juni 2015

Så er Weekenden slut.

Så starter den sidste uge.

Nu er den sidste weekend slut, og jeg begynder at træde de første par skridt ind i den sidste uge. Det er rimlig underligt, at det allerede er slut. Kunne nu godt bruger et par uger mere, her i dejlige Norge. Men tror nu osse det bliver rart komme hjem, og komme ind i en normalrytme igen. :D

Lørdag var startede som en god dag. Lørdag var jeg ude og vandre i en 2 1/2 time, og det var meningen den skulle have varet i 5 timer. Men sådan gik det ikke, Fordi jeg havde taget en lift op på et bjerg, så jeg kunne se lidt mere af toppen. Jeg vandrede så rundt oppe på sne pisterne, efter jeg havde holdt en lille pause. Så gad jeg at gå lidt udenfor pisterne for, for at se lidt mere af bjerget. Der fandt jeg osse noget af en vandre rute, folk bruger når sneen er væk. Men jeg fandt osse noget tyndt sne, hvor under sneen var der et hul, med rimlig meget vandt i så fik rimlig kolde støvler. :( Derefter gik jeg ude i sneen blandt træer, og på skråninger for at komme tilbage til liften. Så det var en hård dag, Så da jeg kom hjem og fik støvlerne af,blev der dømt afslapning. Og plus mit lys ude på badeværelset virker ikke igen, øvøv. :(

Søndag har været en rimlig afslappet dag, jeg har spist rimlig meget is idag. For det var en der lå inde med en 3 liter is, som han gad at dele med mig og en anden en. Så det var dejligt, så jeg har siddet og snakket med dem i en 3 timer. :D og ellers er jeg begyndt og pakke idag, Så jeg har mere tid til at gøre rent i løbet af ugen. :D

Lidt billeder fra lørdag. :D

Her er der ikke så meget sne mere.

Det samme her.

Den vej jeg kom fra. :D

Mig :D


 Det hus tør jeg ikke gå ind i, det står osse lidt mærkeligt. :(

Endestationene fra den lift jeg så i sidste weekend :D


Dejlig udsigt.



Man kan ikke se toppen af det bjerg. :(



Den nye del af Voss Resort. :D

En lille samling hytter tror det er der der er after party´s. :D

Man kan se meget af dalen her fra. :D

Der hvor mine fødder røg i. :(

Mere sne






 Her er der forsvundet meget sne siden for 6 uger siden. :D

Speedbåd som slæber en som flyver med faldskærms drage. :D


Dejligt billede af Voss by. :D


Fodbold baner hele 16 stk. og der har været hele 32 stk i denne weekend. :D

Dinglo den anden hedder Danglo, :D hihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar