onsdag den 20. maj 2015

1 halvdel af ugen.

Lidt om de sidste 3 dage.

Mandag.

Har bare været en hel normal arbejdsdag, hvor man møder og ikke rigtig kan komme igang. Fordi det bare ugens første dag, og der var ikke noget særligt lige i den dags arbejde, for vi skulle bare fortsætte med at sætte plader op på vægen. Og så regnede det osse en del den dag, det var ikke så sjovt.

Tirsdag.

Ja Tirsdag startede med at vi skulle 4 mand slæbe 25-50 tunge plader indenfor, fordi vi var ved at løbe tør. Så det var en hård start og for at gøre det lidt hårdere, så regnede det osse. Men vi fik det gjordt kom ind i tørvejr og kig igang med at sætte plader op, heldigvis kan man snart se en ende på det. Og det kig åbenbart så godt den dag, så da jeg havde fri så skinnede solen. Så endelig en dag hvor solen skinner når jeg har fri. :D Og så fik jeg snakket lidt med mine dejlige forældre, omkring lidt af hvert.

Onsdag.

Idag så for man nyt energi siger man jo, kan dog ikke mærkes. :D Men idag fik vi at vide at vi skulle være færdig, med at sætte pladerne op inden Fredag. Da malerne kommer Søndag, lidt mærkeligt tidspunkt at komme men okey. Men det kan vi godt nå fordi vi er da næsten allerede færdig. :D Der bor åbenbart en ny en, som osse har bil her på skolehjemmet. En stor Toyota Hilux og han holdt ekstremt mærkeligt nede på P-pladsere som er tiltænkt os som bor her. Fordi han fyldte 2 p-pladser ud af de 3 der er her. Så jeg fik snakket med en af dem der arbejder her, som så skældte ham ud yes. :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar