mandag den 4. maj 2015

Første dag.

Så er den første dag næsten slut.

Jeg starter med at jeg stod op fik pakket lidt ud, og fik osse grædt et par tårer. Da jeg så min mor havde lagt nogle lakridser og kakao i min en bærepose, uden at jeg havde set det. Der skal meget til at jeg græder, men når jeg græder så er der osse en grund til det. Men ellers så mødte jeg to danske piger ude på gangen i den bygning jeg bor i. Men de tager desværre så bare hjem på onsdag, men ellers så bor der endnu en dansker her. Men så omkring klokken 11 så blev jeg hentet, af en lære som viste mig rundt i byen og på den lokale håndværker skole. Og jeg blev vist hen til der hvor jeg skulle arbejde, og jeg fik noget værktøj. Så nu føler jeg mig parat til at starte imorgen klokken 07:00 ved Møen og Saue. 

billeder fra dagen:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar