lørdag den 16. maj 2015

Fredag og lørdag.

Lidt fra igår og idag.

Fredag

Det var en meget hård dag, for efter en fridag og så begynde par arbejde igen. det er ikke så sjovt, så fik det gik ikke så hurtigt den dag. Men vi fik alligevel lavet en del, og vi ved allerede nu hvad vi skal på mandag. Men vejret var ekstremt godt, solen skinnede fra en klar himmel så vi nåede en temperatur på 15 grader.

Lørdag

Har været meget stille og roligt, jeg har ikke gjordt det store. Udover at se film og spise så har jeg skrevet postkort, og fået gjordt lidt rent. Men har fundet ud af hvad jeg skal imorgen, når der er Norges nationaldag. Der forbliver jeg her i dejlige Voss, og der regner jeg med at være med til deres folkevandring. Og se hvor festligt det er i sådan en lille by, og så har jeg gjordt så når jeg kommer hjem er det bare lige at varme en pizza. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar