søndag den 24. maj 2015

Så er det Søndag

Søndag.

Ja idag stod jeg op, og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle give mig til, og havde svært ved at komme igang. 
   Men så valgt jeg at tage ud at køre en tur, for skulle alligevel osse købe mælk. Men kom osse i tanke om der var en vej mere, som jeg ikke havde kørt ud af dalen. Da jeg kørte ud af den vej så, så jeg det samme som de andre veje en masse tunneller. Men der var skam osse ting som jeg ikke har set før. Nemlig en Færgehavn! utroligt, i bjergene mystisk. :D Men fandt ikke lige ud af hvor den sejlede hen.
   På vej tilbage fra min tur, så jeg osse det der kunne ligne et bryllup der var ihvertfald en kirke hvor der stod en masse glade mennesker, i Norsk tøj og paraplyer fordi det sneede og regnede. Og så osse nogle der var ude og river rafte, og den flod de gjorde det på var mega fed. Men det er dsv for dyrt for det koster 1150 nok pr. person, så det er rimlig mange penge.
   Så fik alligevel set en del idag. Da jeg kom hjem beyndte jeg at se noget mere af White Collar på Netflix og det gør jeg intil jeg går i seng hihi :D 

Her til aften virkede mit lys i badeværeslet ikke mere, så vi prøvede at skifte pærer i lampen. Men det virkede ikke, så vagtlæreren ringede efter to venner og de kunne heller ikke få det til at virke. Så ved ikke lige hvad det sker så vagtlæreren prøver at finde en midlertidig lampe. :D


Imorgen har jeg planer om at tage op til sneen igen, og gå lidt rundt hvis vejret tillader det. Og ellers står den på hyggedag, med Te og film. Hihi :D Det er lige noget jeg nemlig kunne bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar