fredag den 1. maj 2015

Sidste Aften

Så er det nu


Så er tiden inde til at jeg skal sove her hjemme i min seng, for imorgen skal jeg til min dejlige Niece´s første Fødselsdag. Hvor jeg overnatter så jeg ikke skal køre så langt søndag morgen. Så det bliver lidt underligt at stå op imorgen tidlig. Ikke at skulle se det hele her hjemme i 7 uger, men det vænner jeg mig nok til. :D

Men det bliver en spændene ny tid jeg har foran mig, det er jo et helt nyt kapitel jeg skal til at skrive i mit liv. Så det er jo ikke så sært at det kribler lidt i min mave. For det er jo en stor udfordring jeg begiver mig ud i, men sådan er livet jo der kommer hårde tider men med hårde tider følger der altid gode tider. :D 

Så nu tror jeg bare jeg skal have sovet lidt så jeg kan være frisk på de ting der venter mig de næste par dage. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar