onsdag den 27. maj 2015

Onsdag igen igen. :D

Så er det onsdag for 4 gang.

Så er halvdelen af min 4 uger gået her i Voss, og det er hårdt rigtig hårdt. Men er osse faldet ind i en meget ensartet rytme, så det er nu meget ligetil. Og det med at snakke Engelsk, det ligger næsten til mig. For snakker det jo nærmest dag ind og dag ud, så for øvet det Engelske lidt. :D

Men her idag onsdag, er nu gået meget stille og roligt syntes dagen er gået hurtigt, men syntes ikke vi har nået så meget. så det ved jeg ikke helt om det er godt eller skidt. hihi :D Men er osse begyndt at sove ekstremt dårligt, ved ikke hvorfor. Så det tager osse lidt af min koncentration, der i løbet af dagen. :(

Tirsdag er gået okay syntes dagen var lidt lang, men der havde jeg osse følsen af at vi nåede meget mere. Men håber så osse snart at det pladearbejde er færdigt, for det er ikke sjovt mere. :(

Mandag der var jeg sløv, og vejret var mærkeligt. Så det blev en dag i sengen, med en film og serier og Skype. Så der ladede jeg rigtig op til om tirsdagen, for syntes det var koldt og trist fra morgenstunden. Så orkede bare ikke noget, så er glad for det tæppe jeg har fået med. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar