mandag den 11. maj 2015

Mandag og lidt fra Søndag.

Mandag

En Mandag morgen kender vi vist alle sammen, den kan være hård og man tænker bare "bare jeg kunne sove længere". Men ingen kære mor her, jeg klarede at komme op trods vejret. Det regnede nemlig grusomt, og mod alle forventninger fik jeg osse gjordt mig klar, og kom ud af døren til tiden. :D Men at trafikken så var hård kunne jeg ikke gøre for. :D Men Mandagen har været lidt hårdt, for vi har skulle løfte en del, for der findes åbenbart ikke palleløftere eller sækkevogne i Norge. Og vejret har slet ikke været godt idag, det har regnet stort set hele dagen, har slet ikke set solen idag. Så øvøv. 

Søndag

Den var lidt mærkelig, fordi stod op og gik i seng igen for var faktisk træt hele dagen, og viste ikke helt hvorfor. Så tog ud og kørte for at finde en vej som ente blindt men fandt den ikke. Lidt øv, men sådan er det jo. Så sov faktisk det meste af søndagen, men vejret var osse mærkeligt. Det regnede meget og solen skinnede osse meget. :) ;( Så det var faktisk min søndag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar