søndag den 31. maj 2015

Voss har i mere??

Så kom der endnu en overraskelse fra Voss igen.

Jeg havde hørt at Voss skulle have en Amerikaner bil klub. Men at de ligefrem på en regnvejrsdag havde træf. Det er simpelhen for vildt, så jeg er da glad for at jeg kom ned i byen idag. Der var mødt hvad en 20-30 Amerikaner biler op. Så hvad bliver det næste mon ? at de har Hollywood i deres baghave? Men fik taget et par gode billeder. :D

Hihi denne Corvette skulle skubbes igang. :D

Hvid Corvette. :D

Se dens dejlige snude. :D

Drømmen :D det kunne være så fedt.

Monster.

Monstret fra siden.

uhhh min ultimative drøm. :D

Den er så lækker, bare jeg kunne få den med hjem. ;D

Selv bagfra ser den lækker ud. :D

Drengedrøm stort nok lad til at sove i. :D haha

Det blå lyn. :D

Gangster.

Gangster fra siden. :D

Bare den motor sad i min bil. :D

Brum brum. :D

Ford Mustang.

 Endnu en Ford Mustang.

Mange fede biler.

Uha :D

De er så søde og lige noget for en bonde. :D

De kan da vist blive ved med at dukke op. :D

Corvetter må være populære. :D

Misundelig. :D

Stor og gammel. :D

Den blå bil minder mig om Gta. :D

Lidt nyere bil pimpet lidt.

Det gule monster igen.

 Dejlig Hummer H2.

 Lidt flere gamle og store biler. :D

Ikke så mange mennesker, men okay,

 Lidt flere mennesker.

 Amcar styrere.

Voss by skilt.

En fodbold glad statue, endnu et tegn på deres hobby er inde for det Amerikanske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar