lørdag den 23. maj 2015

Klatretur.

Weekenden er her.

Efter en hård uge hvor vi faktisk kun har gået og arbejde med at beklæde vægge med plader. Så er den forlænget weekend endelig kommet.
   Den starter jeg ud med en Klatretur, 12 m er jorden i Voss Klatrepark. Mega fed park med massere af udfordringer, De har 2 små baner til børn og så har de 2 store til voksne. De er faktisk ikke så lange men de begge 2 til sammen så er de lange. Og de er bygget op så begge baner faktisk er 2 baner i en det vil sige 4 baner ialt, fordi de har valgt at sige man både kan tage en svær rute og en let rute. Kommer jo an på hvad man er til, så jeg valgte self den svære rute på dem begge to. Og kan love for jeg fik adrenalin kick, ihvertfald da jeg skulle tage et reb og svinge mig over til et andet træ, og da jeg i slutningen skulle bruge en Zip-line, til at suse igennem landskabet og ned på en våd pude. Det var mega fedt at flyve igennem landskabet på den måde. Og endnu sjovere da jeg kuede hen af puden, den første gang på skinnebenene, og anden gang vendte jeg baglæns og kuede bare hen af puden på røven. :D  Da jeg så var landet, det på den våde pude. Så rejste jeg mig bare op og kikkede ned a mig selv og begyndte at grine. Og gjorde det igen for man måtte prøve, så mange gange man ville. Så endte med at prøvede begge store baner, og den ene bane prøvede jeg 2 gange. Og det var sjovt alle gange og kunne osse mærke på vej hjem i bilen, at mit hjerte bare bankede mega hurtigt efter jeg havde fået det der adrenalin kick. Så hvis jeg nogen sinde kommer til Voss igen, så skal jeg ud og klatre i Voss Klatrepark. Og hvis jeg er på tur med mine forældre og der er en klatrepark, eller noget andet klatreting. Så skal jeg osse ud og klatre der, for det er der jeg for mit adrenalin kick. :D Da jeg var oppe i træerne så følte jeg bare mig så fri og at jeg kunne alt. Så det med at være bange for højder det er jeg ikke mere. :D

Tagarbejde kom bare an. :D

Og hvis i vil se hvad for nogle udfordringer der var, så har jeg fundet en Youtube video som er filmet på de samme baner. https://www.youtube.com/watch?v=2rZm60xUwhc

Ingen kommentarer:

Send en kommentar